DNB hjälper kunderna växa med digitala verktyg

Med digitala lösningar och fokus på hållbarhet hjälper DNB Sverige sina kunder växa och utveckla sina kärnverksamheter. Elisabeth Beskow och Salvatore Santoro
- Med unika digitala verktyg löser vi våra storföretags krav på förbättrat kassaflöde och med vår Dealerpad, en Ipad-app, hjälper vi bilbranschen sälja och finansiera 250 000 bilar per år bara i Sverige. För oss är innovation och hållbarhet framgångsfaktorer för att hjälpa våra kunder nå sina mål.
Det säger Elisabeth Beskow, ny chef för DNB Nordeuropa och chef för den svenska rörelsen med 400 anställda och en utlåning på 80 miljarder kronor.
Ta del av hela artikeln

DNB Nyheter

DNB Feed
"Samfunnsansvar på alvor"

Kalkyler

» Valutakonverterare
» Beräkna IBAN

GDPR

GDPR (General Data Protection Regulation) är en ny EU-förordning som börjar gälla i hela EU den 25 maj 2018. Den information som du tidigare har fått om DNBs behandling av dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen (PUL) ersätts från och med den 25 maj 2018 av DNBs Integritetspolicy. Syftet med GDPR är att stärka skyddet för den enskilda individen vid behandling av personuppgifter samt att skapa ett enhetligt regelverk inom EU.

Läs mer om användningen av personuppgifter och penningtvätt under Allmänna villkor.
Markets analyser

Fler analyser

Om oss

DNB är en av de ledande nordiska aktörerna inom bank, finans och försäkring. På den svenska marknaden erbjuder vi de flesta tjänster och produkter som efterfrågas av medelstora och stora företag samt institutioner. För dig som privatkund erbjuder vi, via våra samarbetspartners, kreditkort, billån samt ett brett fondutbud.
Läs mer om oss i Sverige