För att lösa ditt billån kontakta Kundtjänst på telefon 08-473 47 10
Normalt tar det 2-3 bankdagar innan vi ser din betalning. Så snart vi registrerat betalningen löser vi ditt billån och meddelar Transportstyrelsen att krediten är avslutad. Transportstyrelsen skickar därefter ut nya registreringsbevis till den som då står som ägare till fordonet
Ja, önskar du erhålla ett sådant medgivande kontakta då Kundtjänst eller skriv ut ett autogiromedgivande direkt och skicka detta till oss. Förutom kontoinformation krävs det att du fyller i ditt kontrakts samt registreringsnummer vilka du finner på din faktura.
Kontakta Kundtjänst på telefon 08-473 47 10 för mer information.
Du som är avbetalningskund kan göra extra inbetalningar på ditt billån. Detta kan antingen medföra att kredittiden förkortas alternativt att månadskostnaden minskas.
Kontakta Kundtjänst på telefon 08-473 47 10 för mer information.
Nej, i dagsläget kan vi inte erbjuda det som ett alternativt betalningssätt.
Anledningen är att vi skickar ut ett månatligt underlag för redovisning av ert billån. Autogirobetalning administreras av Bankgirocentralen, som vi har en kostnad till.
Nej, det är olika varje månad. Därför bör du inte använda det senaste OCR-numret vid din aktuella betalning.
Ja, det finns möjligheter att överlåta ett billån till en annan person/företag.
Kontakta Kundtjänst på telefon 08-473 47 10 för mer information.